OT poplatky za lekaře a recepty

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 30 21:24:34 CET 2007

Tohle je ovsem tragicky omyl. Takhle to funguje v USA a verte, ze mam
znameho lekare (american), ktery mi velmi dobre referuje.

To co pisete funguje u veci, ktere muzete ozelet. Treba havarijni
pojisteni - to mit nemusite a vite, ze kdyz nabourate budete bez auta.
Tohle samozrejme neplati u zdravi. Tam si nemuzete rict jo boli me zub -
dobre ted to nechame plavat - musime koupit novy kotel do baraku tak
zubar bude az  nasetrime po koupi kotle.

Mimochodem myslite, ze by mne komercni pojistovna pojistila v soucasnem
stavu?
Take si zjistete kolik lidi v USA nema na to si platit tohle komercni
pojisteni a v jakem stavu se dostanou k lekari.
Navic jak byste chtel branit kartelovym dohodam, ktere tady tise funguji
- benzinky, banky atd.?

Radek Vicek