OT: Mikroplatby

mp oklovap@gmail.com
Neděle Prosinec 30 21:17:28 CET 2007

mame ucet v CSOB, Tatra Banke, Ebanke. Mali sme ucet vo VUB. Dovolim si
povedat, ze system CSOB je najpomalsi a najhorsi.
Hlavne vdaka tomu, ze vyber z bankomatu byva zauctovany niekolko dni po
uskutocneni vyberu. Clovek straca absolutne prehlad
o aktualnom stave na ucte...

K teme - ako zakaznik, ktory chce upovedomit partnera (predajcu)
pouzivame jednoduchy print screen z potvrdzovacej obrazovky
i- bankingu (samozrejme pri systemoch, ktore neposielaju mailom spravu o
transakcii aspon na adresu prikazcu - v takom pripade len FW mailu).
Je len na dovere predajcu voci zakaznikovi, ci tomu uveri alebo neuveri.
Na druhej strane takyto podvod sa da urobit voci
partnerovi len raz. Funguje nam to takto predovsetkym pri zahranicnych
platbach a prvych platbach. Samozrejme najdu sa aj taki,
ktori tomuto neveria a cakaju na pripisanie ciastky na ucet.

mp