Fotoradar PL // RE: Doprava - matouci cedule

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Prosinec 30 21:07:47 CET 2007

> S1 Cesky Tesin-Warszawa? Jel jsem tudy jedinkrat a tohle si pamatuju :-).

S1 a S8, z S1 odbocuje S8 nekde pred Lodzi smerem na Warsawu.

> Na druhou stranu, oni kolem planuji A1 z Bohumina, takze to je docasne
> (snad mene nez pomoc ze SSSR :-) )

No doufam ale D1 (D47) a A1 jsou trochu problematicke prave v oblasti
kolem hranic, my chceme trasovat dalnici jinudy nez Polaci a oni tak
zatim pokud vim moc se stavbou A1 nespechaji. Navic mam dojem, ze A1
nepovede na Warsawu ale na Lodz a Gdansk (mam dojem, ze maji dalnicni
sit tak aby vsechny cesty narozdil od nas nevedly na hlavni mesto) a jak
je to s S8 netusim. Mozna by neco slo najit na strankach GDDKIA ale tam
jsem pred casem nebyl schopen najit nic ani anglicky natoz polsky.

Pavel