OT: Mikroplatby

Neděle Prosinec 30 20:26:07 CET 2007

Hezký večer,

    já mám účet u ČSOB. Pokud zadávám platební příkaz, mám možnost
poslat potvrzení o jeho přijetí na dvě různé emailové adresy. Mně přijde
vždy. To co banka pošle protistraně vypadá asi takto:

Vážený kliente,

Potvrzujeme přijetí Vašeho požadavku příkazu k úhradě splatného dne
31.12.2007 z účtu č. 18894XXXXX
Číslo protiúčtu                   Částka  VS          KS    SS
1869XXXXXXX/0800               160,00 CZK  288003222   0000
Zpráva pro příjemce:

Váš požadavek byl přijat dne 30.12.2007 11:10 hodin.

Děkujeme za použití služeb el. bankovnictví,

Vaše ČSOB

    Je pravda, že systém ČSOB je nejlepší co znám. S Rakušákama, tedy
:-) s Českou Spořitelnou se to nedá vůbec srovnávat. Jsem bohužel nucena
občas použít systému ČS a tak mohu srovnávat. Člověk si moc rychle zvyká
na dobrý a promyšlený systém.

    Takže možná že to posílání emailů o přijatém příkazu je jen ve
výběru banky.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186