OT: Mikroplatby

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 30 20:22:40 CET 2007

Jan Waclawek napsal(a):

> Mno ja neviem, v subjecte je "mikroplatby", a teraz pisete 50 a viac korun a standardne poplatky (t.j. v rade korun)...

No jsem realista a reseni hledam uz hodne dlouho - takze neco jako
skutecne mikroplatby opravdu necekam. To je naprosta utopie. Takze by
stacilo jen zrychlit transakci. Viz. nize.

> Nerozumiem.
> Prijemca je v tomto pripade niekto iny nez majitel uctu? Je problem toto zjednotit?

Potrebuji, aby mi zakaznik prevedl dejme tomu 50Kc na muj ucet za
sluzbu, kterou mu poskytnu (s poplatky u sve banky je srozumen). Objedna
si sluzbu dostane platebni podklady a zaplati - tohle vse se da stinout
v radu minut. Ja nez se dozvim, ze skutecne zaplatil tak to bude trvat
dalsi tri i vice dnu. Pritom by to mohl mit do dvou dnu uz u sebe na
stole. Vse by resilo to, ze by potvrzeni o probehle transakci (lepe
receno o prijeti prikazu k uhrade) nedostal jen ten kdo plati, ale i ten
komu penize maji prijit. Sice to neznamena 100%, ze transakce probehne,
ale to uz jsme ochotni treba i akceptovat - rozhodne to nebude nic co by
nas polozilo, pokud nekdo par plateb stornuje tim, ze zavola na pobocku
(navic by se mohlo posilat i informace o stornu).

Radek Vicek