OT poplatky za lekaře a recepty

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 30 20:14:19 CET 2007

>zamlcel zase Vy to, ze do limitu se Vam pocita jen tolik kolik plati
>pojistovna za ekvivalentni lek - tedy rozhodne ne to co zaplatite. Jsem
>zvedavej jak se budete hadat s lekarem, ze ten lek co Vam predepisuje
>nechcete aby vam napsal neco jinyho - ze sice nevite co, ale neco jinyho.

Na Slovensku je po Zajacovej (byv.min.zdrav.) reforme lekar *povinny* informovat pacienta o existencii alternativneho ekvivalentneho lieku, a to bez vyzvania; lekarnik je povinny podobne informovat ak sa ho na to spytate.

Ta tucna databaza co ma moja obvodna v kompe to tusim za nu robi automaticky.

wek