OT: Mikroplatby

konfera@efton.sk konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 30 18:38:00 CET 2007

Mno, ta agenda je zrejme aj u standardnych platieb elektronicka v rade korun za transakciu (neverim ze by si banka uctovala *radovo* inu sumu nez su naklady), tak pri znizeni sumy typickej transakcie o dva rady a sucasne zvyseni obratovosti (t.j. ze clovek vlozi par stovak a do mesiaca ich na desatkorunovych transakciach minie) zhruba o rad plus pri mikroplatbach logickej poziadavke nemat poplatky v rade platieb ani o rad mensie, mi to stale vychadza ako poziadavka na infinitezimalne male naklady na agendu.

System schopny spracovat N transakcii stoji (kapitalovo aj prevadzkovo) zhruba tolko isto ked sa s nim spracuje N aj N/1000 transakcii; ale stoji urcite radovo viac nez system urceny len pre N/1000 transakcii. Mozno nie o tri rady, mozno len o dva, ale aj to je privela.

No a posledny argument je, ze ak to u nas banka (elliot alias TB alias RFB) seriozne chcela zaviest (dokonca zrejme bez zameru zisku v ramci pilotnej prevadzky) a padla na hubu, tak tam nejaky problemcik asi bude.

Cim nechcem povedat, ze sa mi sucasny stav veci paci.

wek