OT: Mikroplatby

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 30 17:48:48 CET 2007

No dost by me zajimalo co jim nasliboval DP, ale i my jako Ceska posta
jsme za sluzbu v cene 30Kc dostali zpet jen 15Kc.

Jinak resim v podstate ten samy problem jako p.Sanek. Momentalne delame
outsourcing tisku pro nadpolovicni vetsinu v CR vznikajicich dokumentu
zasilanych zakaznikum - podotykam na poli velkych hracu. Nicmene nase
velke kapacity nejsou vytizene rovnomerne v ramci mesice a cilem je
dorovnat vytizeni i mimo tyto dny a outsourcovat i male tisky - vlastne
denni agendy malych firem a i domacnosti.
Problem je v tom, ze nikomu se nechce si predplatit kredit a to ani u
CP. V idelanim svete (s mikroplatbami) krome toho, ze muzu zenu vypustit
by to probihalo tak, ze zakaznik preda elektronicky dokumenty, ja mu
vygeneruju platebni prikaz, ktery on zaplati a banka mi on-line potvrdi
mikroplatbu - na jejim zaklade zasilku vytisknu a odeslu.
Takze nejde ani o to, ze potrabuji mit penize prevedene okamzite - ja
jen potrebuji poslat z banky klienta zpravu, ze je prikaz zaveden v systemu.

Radek Vicek