mBank

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Prosinec 30 15:23:46 CET 2007

tak sa spytam... co by ste chceli zadarmo? Z niecoho ta banka zit musi.
Ked neplatite poplatky tak akurat z toho co si zarobia pouzivanim vasich
penazi.
Ked predavate elektronicke vyrobky za cenu plosaku a suciastok tak sice
sa mozete tesit ako ste konkurencii natrhli prdel, ale ochvilu zistite
ze nikdy nebudete mat na investicie :-)
b.