OT: Dopravni prestupky
Slavomir Skopalik
skopalik@elektlabs.cz
Neděle Prosinec 30 12:26:30 CET 2007
Prominte, ale dovolim si s Vami hrube nesouhlasit !
1. Pocet ceduli je stejny, jelikoz doslo pouze k posunu
(obcas chce cist i podstatu prispevku nez jen arogatne reagovat).
2. Silnice neni zcela rovna, takze musite zbytecne brzdit.
3. Pokud chcete mit alespon elementarni vymahatelnost prava,
musi byt pravo aplikovano logicky a predvidatelne.
Problem totiz neni to, ze stratite x sec sveho zivota zcela
zbytecne je pro rozmar uredniku (a dalsi obci dalsich a dalsich,
takze na jedne ceste je to pul hodiny), ale o nesmyslnosti
znaceni jako takoveho a duvodu posunu (dotace).
Schvalne si udelejte vylet do Svycarska, na dalnici maji sice povoleno
jen 120, ale v tunelu do cca 1km do vubec neomezuji a v delsich
to omezuji na 100 Km. Tohle neni o max rychlostech, ale o kulture
dane zeme (pro neznale, u nas kdyz mate tunel jiz cca 80m, tak je omezeni
na 80 km/hod, mozna si spousta z Vas vzpomene na tunel pred Lipnikem
nad becvou, kde pocie s oblibou vybirala, pak odstranili omezeni
a policie odtahla).
Slavek
PS: Na rozdil od Vas, do hospody hodim pesky.
> Ja na vasem miste bych se v prvni rade zamyslel jaky smysl ma
> jet o jeden
> kilometr dele 90km/h
> Jsem si to tu rychle spocital a vychazi mi ze jeden kilometr ujedete
> padesatkou za 1:12 (jedna minuta a dvanact sekund) za to devadesatkou
> za "dabelskych" 40s. To jste usetril celych 32s na sve dlouhe
> ceste, nedivil
> bych se s podobnym pristupem, z hospody zpet do vedlejsi obce.
>
> Ne ze bych se rad nechaval buzerovat uredniky, ale nezlobte
> se na mne, kvuli
> 32 sekundam se opravdu nevyplati cokoliv podnikat ohledne
> schvalovani zmeny
> rychlosti, a ani vyrabet ty ctyri cedule.
>
> Byt to teoreticky priklad, jeste bych to bral, ale takhle v
> praxi je to proste
> s prominutim picovina.
>
> Jakub Ladman
Další informace o konferenci Hw-list