OT: Mikroplatby

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Neděle Prosinec 30 10:49:28 CET 2007

HW CNCnet.info napsal(a):
> Zdravim,
>
> kdysi jsem se tady ptal jak by se konferujicim dobre platilo za nejakou
> sluzbu na internetu - celkem s prehledem vyhrala platba prevodem z uctu.
>
> Ted mam jeste jeden dotaz. Mate nekdo nejaky napad jak vyresit platbu
> celkem malych castek (jiz cca od 10Kc), kde musi byt sluzba realizovana
> rychleji nez pacuji nase bankovni "ustavy". Prevod mezi bankami trva
> bezne 3 a nekdy i vice dni - za tuto dobu uz musi mit zakaznik vec doma.

Paypal nebo jiná podobná služba v případě peněz. Nejrychlejší je asi
dobití kreditu, o tom Vás dokonce zdarma informují. ;) Co se týče
platebních SMS, záleží k čemu mají platby sloužit a co od nich čekáte.
Když jsme chtěli na jednu službu nasadit darovací SMS, zjistilo se, že
výtěžnost se pohybuje mezi 20 a 60 % zaslaných částek (k těm vyšším se
lze přiblížit při toku v řádu statisíc měsíčně). Tak takhle tedy
doopravdy ne.

T.V.