Re: OT: Dopravni prestupky (garáž)

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Neděle Prosinec 30 09:22:21 CET 2007

Jinak kdyz to tu resite, tak mate pravo s naprostym klidem
zavolat odtahovku, a ta mile rada prijede a auto odtahne, jen
jestli jste z nejakeho vetsiho mesta. Ja jsem to jednou resil
s policii ze nemuzu vyjet protoze parkuji dve auta podelne a
maji rychlost ze je neslo ani odtlacit a bylo mi receno, ze
jedine co zmuzu je zavolat odtahovku, coz se mi samozrejmne
nechtelo, nakonec byli tak hodny, ze sehnali toho cloveka.

Zdenek Aster
  ----- Original Message -----
  From: J. Polivka
  To: HW-news
  Sent: Sunday, December 30, 2007 12:03 AM
  Subject: Re: OT: Dopravni prestupky (garáž)

  I to se stává, já jsem vezl těžké okované dveře do mojí dílny a jel jsem zadem, kde je jen cesta.Postavil se mi do cesty chlap, který venčil psa a na uších měl sluchátka. No, moje troubení nemohl přeslechnout. Vůbec nešlo o ty dveře, ale v nemocnici mi umíral táta a maminka na mne čekala ve vršovicích před domem abych jí do té nemocnice odvezl. Prostě nikdy nevíte co se může stát a já bych v té chvíli i dokázal ublížit. Naštěstí se tak nestalo.
  Jindra Polívka