trochu OT: indukce z armovacich dratu Re: detekciakablupodomietkou

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Prosinec 30 00:19:09 CET 2007

Mno, ked ja tomu co hovoria na strednej skole moc neverim... :-)

Akoze ciste na papieri scitanim protonov a neutronov (a nasledne elektronov) to mozne je; ale ako vsetci vieme, okrem takehoto prosteho scitania do hry vstupuju este rozne "malickosti"... Tak ci sa take nieco naozaj uz aj podarilo resp. ci to ozaj (a nie len na papieri) mozne je.

wek