RE: OT: Dopravni prestupky (garáž)

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Sobota Prosinec 29 21:47:28 CET 2007

Ještě jeden dodatek. Jsem přesvědčen, že jediná účinná obrana proti bezohledným lidem je navrhované
vypuštění kol nebo něco podobného. To je ale možné jen v případě, že jde jen o omezený počet lidí.
Mně zde parkuje pokaždé někdo jiný. Nedaleko je hospoda, sázková kancelář a různé obchody.

PS: Jednou už číše přetekla a já jsem na přicházející řidičku řval jak debil. Docela se mně
ulevilo. Ale jen na chvíli. Za půl hodiny přišla a velmi uplakaně vysvětlovala s jakými problémy
se ten den setkala. Bylo toho víc, ale hlavně jí umřela maminka a ona by nestihla do nedaleké půjčovny
pro šaty na pohřeb. Nechala v autě dceru, aby případné parkování vysvětlila. Ta ale v klidu odašla
a já zrovna přijel. Navíc to byla známá mojí manželky.