OT: Dopravni prestupky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 29 21:10:43 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 29.12.2007 od Tomáš Tomáš:

> Panove nic proti nicemu, ale spravne to je asi takto, je v danem
> miste zakaz zastaveni nebo stani? Pokud ano tak jedine spravne
> reseni z pohledu Petra je to, ze zavola policii a necha auto
> odtahnout. Pokud není nebo v miste není jina situlace z které
> vyplyva zakaz stani ma proste Petr smulu, protoze stani je jedna z
> forem provozu na pozemnich komunikacích a Petr si bude muset v danem
> useku zaridit prislusnou znacku.

Petr si uz zaridil leccos. Resil to s reditelem MP, s primatorem,
s dopravnim odborem, dokonce s ombudsmanem. Takze tam ma znacku zakaz
zastaveni +/- 3 metry a jeden betonovy blok. Byl tam i druhy, nez ho
soused odvalil. Navic kdyz tam stoji auto, neni tam 6 metru na
obousmerne komunikaci.

Takze vicemene ted parkuji kousek vedle, znacky, cimz uz me neblokuji,
jenom mi snizuji komfort vjezdu. Take porusuji zakon, ale uz to neni
tak moc kriticke.

> V obou pripadech je naprosto presne videt, ze nejaka obecna
> zodpovednost majitele na stavu vubec nic nezmeni, pokud Pert nechce,
> aby se ti co tam parkuji vymlouvali na to, ze tam nezaparkovali oni
> není nic snazsiho, pokud nebydli pred nejakým uradem, parkuje tam
> nejspis nekdo kdo prijem k nekomu z sousedu a zpravidla neni problem
> prokazat kdo to byl, dalsim resenim je kamera ci proste svedectvi,
> ja ho videl byl to on :-)

Kamera je problem, tu by mi ukradli. Bydlim naproti, ale tam jsou
stromy, tj. v lete tam nevidim, v zime ano, protoze stromy jsou
opadane.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem