OT: Sen mnohych

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Prosinec 29 20:31:32 CET 2007

Mno, ja uz to mam doma. Teda, nie je to voda v prasku, ale voda z elektriny. Je to taka krabica, ma v sebe nadobu na vodu, strci sa do elektriny, krabica huci ako sprosta a za niekolko hodin mam plnu nadobu vody.

A voda sa tam vobec nepridava, takze zjavne ide o syntezu z elektronov priamo na atomy resp. molekuly vody.

wek