Atmega8 a reset pin

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Sobota Prosinec 29 20:26:53 CET 2007

>Ale vzhledem k tomu, ze to byl pokus pajeni SMD-cek bych to skutecne
>videt na ten prismahly procesor ;) (a uz bych mymi amaterinami nezatezoval
>konferu ;)

To sa mi zda ako nie prilis pravdepodobne. Teda nie teplom. Ledaze by ste do neho prskli.

Hm, a co tie nezapojene nohy? Mate ich pullupnute interne?

A co zdroj? Nie su na nom chlpy? Ako vlastne mate ponastavovane fuses?

A nevadi tam nahodou ta cudzia rec? Mozno ti Nori co tie AVRka robili maju v tomto smere predsudky... ;-)

wek

PS. Aby nedoslo k omylu, ja neviem v com je problem a nie som ziadny AVR guru, naopak; tieto otazky su len bezne otazky ktore si treba dat pri takychto problemoch, tak skusam ci ste na nieco nezabudli a tak...