trochu OT: indukce z armovacich dratu Re: detekcia kablu pod omietkou

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Prosinec 29 20:00:57 CET 2007

Je to DC pole, projevuje se to zmagnetovanim obrazovky a souvisejicimi
barevnymi efekty, barvicky a poloha fleku se meni, kdyz obrazovkou pohybuji
po pokoji, nebo ji otacim, nic nekmita.
Nevim jestli se nepletu, ale podle mne jasne projevy stejnosmerneho pole.

Klestak nemam kam dat, musel bych si ve svem pokoji kde normalne ziju a spim
sbijeckou armaturu odhalit.

Leda ze bych s nim sel nekam na stavbu, ale jestli je to jak pisete, ze se to
casem zesiluje, tak na nove stavbe nemusim nic objevit.

Jeste co muze byt platne je, ze cca 10m od paty naseho panelaku zacina
hloubeny tunel a vevnitr jezdi tramvaje, tak jestli pres tu kovovou kostru
domu netece castecne trakcni proud, ale to mi prijde jako pekna hovadina.
Jakub Ladman