OT: Dopravni prestupky

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Prosinec 29 19:22:34 CET 2007

Dne Saturday 29 December 2007 18:55:51 Petr Zahradnik napsal(a):
> Puvodni zprava ze dne 29.12.2007 od Pavel Hudecek:
>
> Ja bych to nevidel ani tak jako nespravedlive. Mam auto, jsem jeho
> majitelem, jsem za nej zodpovedny. Pujcim ho treba manzelce a ta ho
> nekde odstavi, vytvori prekazku. Podle me neni nespravedlive, ze budu
> potrestan za to, ze se moje vozidlo (tj. muj majetek) ocitl nekde, kde
> nekomu zpusobil skodu.

Jenze v normalnim pravnim state to funguje tak ze je lepsi neodsoudit
(nepotrestat) nikoho, nez odsoudit nevinneho.

Tohle je proste hledani kohokoliv koho lze potrestat, a duvodem je to ze je to
dobry byznys.

Proste slusny neuplatny na svoji praci hrdy policajt s placackou v ruce je pro
mne nejlepsi reseni. Plus system ktery ty prodajne svine vyeliminuje.

Jakub Ladman