OT: Dopravni prestupky

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Prosinec 29 18:44:05 CET 2007

Je toho tolik, ze na vsechno nebudu reagovat, ale zasadni problem vidim v tom
ze varianta s "logovadlem" je proste spehovani a ja proste nechci aby se
nekdo mohl stourat kam a jak casto jezdim (ackoliv se nemam za co stydet, jde
o princip)

Varianta s body na auto je zase utopicka, zejmena to omezeni prodejnosti
takoveho auta by asi bylo prilisnym omezenim svobody (nez body vyprchaji auto
ztrati hodnotu atd...)
Ale shrnul bych to jenom takhle, je to komplikovane.

Otazka placeni policistu, nemyslim ze by jich melo byt vice, ale ze by meli
lepe delat svou praci.
Ono ani prilis caste otravovani ridicu jimi by nebylo jiste po chuti, ale ja
mluvim o tom, ze dle meho pozorovani, spolu s nastupem bodoveho systemu
policajti v zasade zmizeli ze silnic.

Jakub Ladman