OT: Sen mnohych

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Prosinec 29 18:39:47 CET 2007

On Sat, Dec 29, 2007 at 02:39:05PM +0100, "Ing. Libor Konečný" wrote:
> to nic neni, nejlepsi je voda v prasku.
> 1kg vody v prasku nasypete do 1ml vody a mate 1litr a 1 ml tekute vody ,
> vyzkouseno, overeno, tisice dekovnych dopisu..
> LK

A co vy vite, jestli se nekomu nepodari nekdy v budoucnu skutecnou
"vodu v prasku" vymyslet. "vodou v prasku" pritom myslim neco,
co reakci s malym mnozstvim vody (popripade treba jeste se vzdusnym
kyslikem, nebo kdovi s cim) vytvori podstatne vetsi mnozstvi
vody (s netoxickymi primesy)?

Tj. nerikam, ze to jde, ale na druhou stranu mi nikdo ani nedokazal,
ze neco takoveho vytvorit nejde (zvlast s dnesnimi a budoucimi 'nanotechnologiemi'),
tak proc se tomu a priori posmivat?

(Spis bych si bral na paskal skutecne podvodniky, co prodavaji nesmysly
a tezce na tom rejzujou...)

P.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net