kopirovani fotek do fotaku

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Sobota Prosinec 29 16:18:49 CET 2007

A nemaji ti pribuzni DVDcko? Udelat prezentaci na DVD umi dnes kdejaky program, treba (omlouvam se, prihreju si polivcicku :-) ) http://www.zoner.cz/photo-studio (mela by na takovouhle jednorazovku stacit i trial verze), ale urcite by se nasel i nejaky freeware.

Dusan Dolezal

----- Original Message -----
  From: vaelektronik@vaelektronik.cz
  To: konfera
  Sent: Saturday, December 29, 2007 3:53 PM
  Subject: TO: kopirovani fotek do fotaku

  Dobry den,
  uz hodinu tady blbnu s tim, jak nakopirovat fotky z pocitace do fotaku Minolta A200 tak, aby se v rezimu prohlizeni zobrazily. Chtel jsem u pribuznych (nemaji pocitac) pripojit fotak na televizi a ukazat jim nejake fotky. Opravdu nevim co se tomu nelibi.
  Takze:
  - kdyz jen zmenim v puvodnim nazvu PICT0001.JPG cislice a zachovam format nazvu, zobrazi se.
  - kdyz zmenim na jiny (jine znaky na zacatku, jiny pocet mist, igmoruje ho to (jako by tam nebyl).
  - kdyz ho natahnu do editoru (Irfan), ulozim ve stejnem rozliseni jen v jine kompresi a mam zaskrtnute: Zachovat puvodni EXIF data, Zachovat puvodni IPTC data, Zachovat puvodni JPG komentar a zrusil jsem zaskrtnuti Resetovat EXIF orientaci, pri prohlizeni mi to napise Unable to display. Rozliseni je stejne, format jpg snad taky. Proc to nejde?
  Puvodni idea byla nakopirovat tam fotky v mensim rozliseni, v nekterem ktere fotak umi.
  Nebo neco delam blbe?
  Andel