Atmega8 a reset pin

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Sobota Prosinec 29 15:15:52 CET 2007

Zdravim!

Jako amater jsem se dostal do stadia, kdy si pomalu obcas zacinam
hrat se SMD soucastkama. Chtel jsem vyzkouset "zehlickovou metodu"
vytvareni tiskaku a tak jsem ubastlil jednoduchou placku s ATmega8 (TQFP)
a par LED diodama (samozrejme taky v SMD provedeni;).

MCU jsem _nejak_ priletoval (s mikropajeckou bez regulace teploty
a bez pouziti kalafuny apod; trochu jsem "odsaval" licnou, ale skoro
to ani nebylo potreba) ostani soucastky taky a skoro to funguje, az na jeden detail:

Pokud neni RESET natvrdo pripojeny na Vcc, MCU se obcas nestrezene
divoce resetuje. (K RESETu je natvrdo pripajeny drat cca 8cm zakonceny
ISP konektorem, aby si bylo mozne "hrat".)

A ted otazka: je to ocekavane chovani (a mam zkouset nejake pull-upy, ci tak?),
nebo spis jsem pouzit spatnou metodu pajeni a MCU castecne "odvaril"?
(V DIL provedeni jsem nikdy problemy s resetem nemel a ani v datashitu
jsem nic rozumneho nenasel...)

P.T.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net