Re: OT: Stahování z webu a právo

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Prosinec 29 13:39:47 CET 2007

Ano policajti toho moc neresi pokud na ne ntlatlecite.
Mam za sebou vykradeny byt a naposledy ukradnute auto.
Kdyz se auto naslo, tak policajti hned vedeli kdo ho ukradl a stravil jsem s
nima par hodin pri sepisovani. Tatik onoho synka delal drive pro PCR a tak
to slo do autu.
Moc mne hosi pobavili, kdyz tam nasli nejake zbytky jointu a ze to pujde na
DNA, tak to jsem se fakt zasmal, pak vzali jeden otisk prstu ze skla auta.
To bylo take pro zasmani a kdyz videli moje ciste ruce "baroveho pianisty",
tak se mne ptali jestli nedelam u PCR nebo u soudu.
Kdyz se mne ptali zda neni v aute neco co by mi nepatrilo, ano, byl to velky
hasak a ten si policista hodil do auta aniz by z neho sejmul otisky prstu.
Snad mu poslozi. Zdravim do Karlstejna.
Jindra Polivka

Mate divne poneti o pravu a spravedlnosti.
Kdyby ti polisi byli na ulici misto sedet v kanclu na prd*** (teda na
zidli), tak je jednak bezpecneji (a o to snad sakra jde), jednak
nejsou tyto problemy s osobou blizkou.
Marek