OT: Stahování z webu a právo

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Prosinec 29 13:16:26 CET 2007

Souhlasim s tim ze menit takhle zakon je neskutecna hovadina, skutecne ty
policajti musi chytat primo na silnicich, to je to co situaci na silnicich
chybi a proc se stava tolik nehod (vyjma toho ze jako ridici jsou cesi
dobytek bez sebekontroly).

Po pocatecnim zdeseni z bodoveho systemu, si lidi rychle vsimli, ze proste
nikdo nemeri, nehlida nestavi, a to je ten problem.
Ty kamerovy nesmysly jim muzou slouzit snad jen pro nejaky statistiky, ale
dokud na tech silnicich nebudou policajti fyzicky hlidkovat bude to na ho*no.

Krasnym prikladem muze byt to, ze mne za devet let co mam ridicak a jezdim,
ani jednou nestaveli. Pravda ze se povazuji za docela krotkeho ridice, ale na
100% taky rychlost vzdycky nedodrzuji.

Rozhodne se to nevyresi trestanim majitele vozidla, je to v mnoha pripadech
nespravedlive (napriklad ja trvale jezdim autem psanym na otce) a stejne tak
obejitelne jako soucasny stav (viz priklad s babickou).

Jakub Ladman