OT: Stahování z webu a právo

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Středa Prosinec 26 23:29:00 CET 2007

No dobre, ale stejne jste me nepresvedcil o tom, ze to takto funguje ve
vetsine obci, kde ten radar maji.
Z druhe strany:
Pred casem za mnou prisli obcane, ze chteji dat do sve ulice ceduli na
snizeni rychlosti, ze tam lidi jezdi moc rychle. 50 je malo, je to tam
neprehledne. Dobre, treba muzu souhlasit, ale kdyz paks  tim prijdete na
odbor dopravy prislusneho mesta a policii, tak vam vsichni narovinu
reknou, ze to nema cenu, ze to nikdo nebude dodrzovat a ze mi tam
policie stejne nebude stat a ty lidi chytat - nemaji lidi ani techniku.
Pak to tem lidem co tam bydli muzu jit vysvetlit ....

MH