zdroj neviditelného UV

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Prosinec 26 22:21:32 CET 2007

Dovolim si jedne pribeh.
Prazdna mistnost na stole lezi zbran, do mistnosti vejdkou tri lide, zhasne svetlo, padne vystrel a jeden clovek je mrtvy. Na zbrani nejsou otisky, povystrelove splodiny maji na rukou vsichni, oba tvrdi ze nestrileli.
V pravnim state ma soud jedinou moznost a to oba osvobodit.
U nas a zrejme za vasi podpory dostanou oba po peti letech za vrazdu v spolupachatelstvi.

A o tom to je.

Diky lidem s podobnymi nazory tu mame vypalne za media, konec koncu stejne jdou vsichni pirati, tak o co go.
Proto postupne nastava Orwellovska doba, kdy jiz pomalu nemuzete projit vetsim mestem, aby bas nesmirovali nejake kamery.

>Teda dát dětem do pokoje zdroj rentgenového záření není asi úplně ten
nejlepší nápad :-(