UV vybojka do stolni lampy

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Prosinec 26 11:56:54 CET 2007

Myslim, ze nemate pravdu mam tu papirove katalogy a ceniky nekolik let
zpatky a ty UV-C (germicidni) byly vzdycky pekelne drahe - prestoze dle
meho je to obycejna zarivka jen bez luminoforu.

Tu germicidni bych bral prave na to niceni zivota. ;-) Jinak od Narvy
kupuji spis ty povzbuzjici zivot - maji za velmi prijemne ceny trubice
pro teraria Narva Reptilight. Konkurence je tak 2x drazsi.

Dival jsem se ted na ten mistni velkoobchod a jak se zda zacali byt
pruznejsi a maji ty zarivky co potrebuji dokonce i v ceniku tak je
zkusim poskadlit. Az pak to zkusim risknout a objednat.

Radek Vicek