Prezije trubice prepravu postou? Re: UV vybojka do stolni lampy

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Prosinec 26 11:49:03 CET 2007

Mne to prislo na dobirku postou a vse bylo radne vybublinkovane a balik
oznacen jako krehke a nic se nestalo. Nejlepsi je balik rozbalit hned na
poste a rovnou jim ho tam nechat. Ale podle mne je expedicni pracovnik
dostatecne svedomity a nema problemy s nedostatecnym zabalenim.
pyrin

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 25, 2007 10:31 PM
Subject: Prezije trubice prepravu postou? Re: UV vybojka do stolni lampy

Chapu z vaseho mailu, ze jste od nich neco kupoval na dobirku.
Potreboval bych obmenit zarivky pro teraria - klasicke linearni 18W.

Mam, ale obavy jak dopadne preprava postou - predpokladam, ze neprezije
ta trubice prvni hozeni na zem. Nebo to maji nejak vymyslene jak to poslat?

Doted jsem to delal tak, ze jsem se domluvil zde ve velkoobchode a ti mi
ji objednali. Jen delaji hrozne ksichty, ze maji tolik prace s jednou
zarivkou a tezko jim vysvetluji, ze ta zarivka neni stejna jako ty
jejich co jich prodavaji na kila. Tak bych je rad eliminoval, ale mam
strach z toho ze mi prijde balik strepu.

Radek Vicek