RE: OT: Stahování z webu a právo

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Prosinec 26 11:25:45 CET 2007

at si to zabiti i "blizny" odsedi, nebo proto ze je nekoho "blizny" ma byt nepotestan ??
vysvetleto to protistrane :-)
tomik.
reci o rizeni sluzebaku jsou jen blaboli.
jinak samozrejme pokuty by se meli resit do 30 dnu a smitec, jednoznacne souhlas.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Wednesday, December 26, 2007 11:21 AM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Stahování z webu a právo

Kdyz vas "blizky" nekoho zabije, pujdete si to za nej odsedet, pokud se sam neprihlasi?
S tou knihou jizd je to taky hezka teorie. Kdyz jedem na sluzebku nekam dal, tak vetsinou:
-jede nas vic jednim autem (a je nas tedy vic na cestaku) -pri rizeni se stridame.
To jako predpokladate, ze se do knihy jizd bude po kilometru psat kdo/kde/kdy koho vystridal? Protoze po pul roce, az si vazeny urad vzpomene, uz si nebudete ani pamatovat kudy jste jeli:) A pak - kdyz u vas ve meste prepadnou postu, tak se taky trestny cin evidentne stal. Co kdyby si kazdy obyvatel mesta za to odsedel par dnu...
Marek