Re: OT: Stahování z webu a právo

Bitovod hw@prelude.cz
Středa Prosinec 26 11:15:10 CET 2007

Tedy kdyz si do kuchyne koupim sadu nozu, a nekdo s nimi nekomu ublizi, tak
ja jsem vinikem? Prece "zlocin se evidentne stal a nekoho musime potrestat",
ze... Proste padni komu padni, jen at je nekdo potrestan, hlavne kdyz si
urednik zjednodusi zivot. Hmmmmmmmmm...

Tenhle pristup ovsem osobne (z/s)ere mne, aniz bych mel kdy potrebu
stavajici stav vyuzit.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kubat Tomas" <tomas_k@comap.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 26, 2007 11:02 AM
Subject: RE: OT: Stahování z webu a právo

vubec nechapu proc ma nekdo problem s prenesenim odpovednosti za
skodu/pokutu na majitele auta ?? je to naprosto spravedlive, stejne jako
zodpovednost
za jakoukoliv jinou "zbran". tady preci nejde o presumpci nevinny. prestupek
se evidentne stal, a ma byt normalne potrestan, nevidim duvod proc bych
za "blizkeho" nemel zaplatit, pokud se sam neprihlasi, pripadne nenechal
"neblizkeho" si to zaplatit sam. ve firmach je to o knize jizd a nepujcim
auto
nikomu kdo by za jim spachanym pruser nechtel nest odpovednost.
nejsem si jisty, ale v anglii snad muze soferovat auto majitel + jeden
nahradnik uvedeny v tp/ridicaku ??
ano, vyber pokut by se zjednodusil a "vychcankove" by platili a
nezamestnavali uredniky. me by nenapadlo se na tehle oblibene vymluve
otocit.
stranou nechme potrebnost/debilitu urcitych postihu/pokut, jejich vyber atd.
to jina kapitola a neplaceni pokut ji neresi.
tomik.
P.S. sem se musel sverit, uz hodne dlouho me to zere :-)
// V CR zase police a jista zajmova loby mohutne bojuje za to aby se pokuta
jaksi automaticky udelovala majiteli vozu, to ze to odporuje podstate prava
zkratka nikoho nebere, hlavne, ze se to cele da z automatizovat, ze.
//