Re: OT: Stahování z webu a právo

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Prosinec 26 00:10:07 CET 2007

 25.12.2007, 23:58:25

Vetsina tech normalnich lidi, se vice ci mene podilela na vyvoji
smerem ku Mnichovu, pote na vyhnani ne-nemeckych spoluobcanu a
nasledne dychtive natahla ruku po jejich majetku.
Velka cast sudeckych nemcu mela poradny kus masla na hlave, a delat z
nich svatousky kterym bylo ublizeno je prekrucovani dejin - v dnesni
dobe opet moderni kratochvile.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz