Re: OT: Stahování z webu a právo

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Úterý Prosinec 25 21:31:39 CET 2007

Krystovanoho
From: "Pavel Prochazka.zde.cz" <hacesoft@mujmail.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 25, 2007 7:40 PM
Subject: Re: OT: Stahování z webu a právo

Zdravim,
reknu to takto: stakovema "kecama" se nic nezmeni, jsou potreba ciny,
ale ty chyby. Je spousta zakonu ktere jsou k nicemu, ktere by staly za
zruseni/revizi atd.
Ale jak rikam, pri volbach je potreba volit a ne sedet doma a narikat ze
se nic nezmeni, pravo na jakoukoliv kritiku ma jen ten kdo sel volit
(samozrejme ti co nemohli jako nezletili, to je neco jineho), ale co
nesly volit, tak at do politiky nekecaji, nemaji pravo cokoliv rikat.
Zadalsi, urcite bych nikdy nevystupoval ze struktuty tipu EU, sice ma
obcas dost blbe napady ale je to dano tim ze tam sedi pitomci co nic
nevedi a nebo nechcou vedet. ti podaji debilni navr a nejaka skupina
ktera z toho bude mejt uzitek tak tlaci kdeloliv to jde aby to proslo.
A tak je to vsade, kde je demokracie. Prozatim nebyl vymislen lepsi tip
usporadani. Jakakoliv mocenske uskupeni ktere vede nejaky stat ve svuj
prospech neni dobre, proto se jevi demokracije jako nejlepsi reseni.
Problem je ze demokracie obcas vyprodukuje totalni hovadiny (v zakonech
atd). Ale je to dan za to ze jsem "svobodnejsi" nez v jakekoliv diktatura.
Tak toto byl jen takovy uvod do toho co chci napsat, by jste byli v
obraze, aby jste pochopily myslenku:
Narikat ze se musi platit nejaky poplatek je liche, poblem se da velice
snadno resit. Politicka strana ktera tohoto dopustila by by mela nest
nasledky rozhodnuti, aby nedelal z lidi pitomce, proto je potreba ji to
u voleb spocitat. Jinej zpusob nevidim.....

Omlouvam se ze jsem se tak rozjel. Ale toto by mela bejt tecka za touto
diskusi, sice jsem ji nevivolal....
Ale jakekoliv nareky jsou dle me absolutne liche... Zde je navod ja toho
docilit. Uz zalezi nej na Vas zda opet zvolite si tu stranu a priste
budete zase narikat a nebo ji to spocitate pri volbach....
Nechci nekoho urazit, ale toto bylo rozhodnuti naroda pri volbach, tak
nevim proc se tu certite. Zatim v CR je zvikem ze poslanci maji o prosty
lid zajem jen v dobe kdy jim jde o korita (volby) potom na ne pekne
kaslou..... Tak mate moznos vsichni podat trestni oznameni na stat (nebo
jak se to jmenuje) ze tento poplatek je proti svobodne a rozumne vuli a
proti dobrim mravum...Kdo chce penize at si je jde vydelat... Jenze
tento stat naucil lidi jen becet a kdyz nekdo natahne ruku tak mu
ochotne da penize a jeste se navzajem poplacavaji po ramenou jak jsou
dobry, jak zase vyzrali na ty debily obicejne lidi....

Tod asi vse...

Pavel prochazka.zde.cz