UV vybojka do stolni lampy

pyrin pyrin@volny.cz
Úterý Prosinec 25 19:29:12 CET 2007

Hm, rekl bych, ze je lepsi koupit UVA zarivku od NARVA. 11W a staci 5min na
predlohu tistenou lejzrovkou na folii. Proste ze stolni lampy vyndam
klasickou zarivku a vrazim tam tuto. Jo a nova zarivka stoji 138,- penez.
Poslou i 1 ks na dobirku primo od vyrobce.
Taky si muzete poridit UVC na niceni bakterii treba v bazenu a to za stejnou
cenu.

pyrin

To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 25, 2007 6:11 PM
Subject: UV vybojka do stolni lampy

Dobry den
Nasel jsem docela zajimavy postup na vyrobu desek fotocestou
http://www.mlab.cz/Articles/HowTo/How_to_make_PCB.cs.html zaujala me
varianta osvetleni pomoci 12W vybojky do stolni lampy. Mate nekdo s
timto zpusobem osvetleni zkusenosti? Predevsim me zajima jestli je
nejak vyrazny rozdil oproti pouziti vybojky z poulicniho osvetleni,
tento zpusob jsem kdysi mel moznost pouzivat a vysledky byly docela
dobre.