Re: OT: Stahování z webu a právo

hfmcons hfmcons@o2active.cz
Pondělí Prosinec 24 10:58:24 CET 2007

Obecné referendum lze považovat za velmi silný nástroj obecné demokracie.
Velmi často je proto slyšet různé politiky, že občané státu jsou v podstatě
blbci a přímá demokracie je nesmysl. Proč to říkají, je myslím každému
dostatečně jasné.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
P.S. Snad si lze dnes tuto poznámku dovolit.

  ----- Original Message -----
  From: Petr Simek
  To: HW-news
  Sent: Monday, December 24, 2007 10:03 AM
  Subject: Re: OT: Stahování z webu a právo

  On Mon, 24 Dec 2007, Petr Zahradnik wrote:

  > Jenze ty vyjimky si na sebe vydelaji, to jsem si jisty. Ja take
  > nechapu, proc mam sponzorovat ceskou kulturu. Hudbu neposloucham,
  > nestahuji, kdyz chci dat nejakou manzelce, tak proste regulerne koupim
  > cedecko nebo devedecko.

  Nedavno jsem cetl v novinach stesky jednoho umelce - pridelovani statnich
  grantu na filmy je nespravedlive, na vsechny se nedostane ti co dostanou
  dostavaji malo. Takze - zavedme dan na cesky film kterou budou vsichni
  platit a vsichni kdo budou chtit tocit cesky film dostanou penize...

  Jak vidite tak na to existuji minimalne dva pohledy - pohled hostitele
  a pohled parazita. Nekdy si rikam zda by takzvane 'obecne referendum'
  nebylo reseni, ale ono by stejne nesmelo byt o danich a poplatcich, takze
  tudy cesta taky nevede.