Uz zase nabijecka baterek.

Jiri Vojtek HWkonf@vojtek.biz
Pondělí Prosinec 24 13:35:24 CET 2007

Dobry den,
to jsem byl ja, :) na radu tady na konferenci jsem koupil Voltcraft
IPC-1. Kupoval jsem ji i s tema baterkama. Ty se zdali cekem slusne,
bohuzel jsem o ne temer v zapeti prisel(pri kontrole na letisti), takze
nevim jak by fungovali dlouhodobe. Kazdopadne nabijecka pracuje
perfektne a uz jsem i zjistil ze moje bezdratova mys nezere moc proudu,
ze to byl vadny akumulator :)
Mohu jen doporucit. Zvlada jak diagnostiku, tak pokus o oziveni baterek.
S pozdravem Jiri Vojtek