Předplatné EPE

Pondělí Prosinec 24 09:41:33 CET 2007

Hezké ránko,

    tak jsem to riskla a vypadá to, že se obchod povedl. Teďka ještě aby
došel balíček s časopisama a pak se uvidí.

    Díky za nabídku, ale já mám právě raději papírový časopis. Už proto,
že se dá louskat ve vlaku, v čekárně, na tlačiarničce a i jinde. Sice
mám i NB, ale ten se poslední dobou bojím brát ven a také je to poněkud
nepraktické na čtení.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186