Re: OT: Stahování z webu a právo

r robo35@zoznam.sk
Pondělí Prosinec 24 00:19:26 CET 2007

Osobne sa mi paci oznacenie tohto poplatku na strankach cdr/cdr-hard - VYPALNE :-)
Vystihuje to podstatu tohto poplatku.
Na Slovensku tomu cenniky hovoria AF (autorsky fond?)

Osobne by ma zaujimal nazor (pokial mozno rozumneho pravnika, ak taky jestvuje...), ci v EU vobec plati prezumcia neviny.
Lebo system "mozes, tak plat" je popierajuci toto zakladne pravo obcana.
A pevne dufam, ze to raz nejakeho zbohatlika nas.rie a zazaluje niektoru z "chudobnejsich" krajin na EU sude a verim tomu, ze vyhra :-)

Ja sa spravam podobne, ako tu uz bolo uvedene. Ked mozem, musim platit, a kedze si myslim (alebo aspon namyslam), ze mam trochu zdraveho rozumu, tak ked za nieco zaplatim, tak to predsa "nevyhodim". A ako hovori jeden reklamny slogan: vsetko je na webe

Robo
  ----- Original Message -----
  From: Zdenek
  To: HW-news
  Sent: Sunday, December 23, 2007 8:37 PM
  Subject: Re: OT: Stahování z webu a právo

  V Knedlolandu je mozne naprosto vsechno. Pred tydnem jsem kupoval USB
  Flash, na ktere budu prenaset vlastni "vytvory" mezi firmou a domovem.
  Soucasti ceny byl cca 50 Kc autorsky poplatek!!!

  Takze me bude hrat dobry pocit, ze z kazde me nakreslene DPS a napsaneho
  programu prispeju nejakym petakem Jandovi, Gottovi a dslsim.

  Zdenek