OT: Stahování z webu a právo

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Prosinec 23 22:25:12 CET 2007

Tak to jste opravdu zaspal - dokonce jsem se tenkrat rozciloval na
Britskych listech. Kdyz mi S.Kotrba (byvaly clen RRTV) sdelil, ze je to
sice blby, ale nikdo jiny nic lepsiho nevymyslel, a ze by melo byt
zajmem naroda podporovat umeni tak jsem usoudil, ze ma pravdu. Od te
doby si nejakym palenim nelamu hlavu - mam to predplacene a mam na to i
uctenky.

Radek Vicek