Předplatné EPE

Neděle Prosinec 23 20:38:28 CET 2007

Hezký večer,

    zvažuji že si naježím tento časopis http://www.epemag.wimborne.co.uk
No ale naráží to na jeden problémek. Platbu neumějí přes PayPal ale
přímo kartou. Což se mi moc nechce. Proto se chci zeptat na tohle:

    1. bere jej někdo u nás? Chodí to dobře?
    2. je to spolehlivý obchod a můžu to risknout zaplatit kartou?

    Předem moc děkuji za odpovědi. Kartou jsem přímo ještě nikdy
neplatila, jedině přes PayPal tak nevím, jak pořádně na to.

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186