Umírající disk

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Prosinec 23 13:52:40 CET 2007

Zkusil bych HDD regenerator - ale obnova trvá velmi velmi dlouho. Někde
někdo psal, že má vyčleněnou nějakou 486 a na té to vždy spustí a prý to
pomůže. Problém je, že i když se disk pak tváří jako OK a možná i OK je,
tak se jeho budoucí životnost počítá na měsíce nebo týdny.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |