samozapnuti motherboardu

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Prosinec 22 13:43:33 CET 2007

No a nebude lepsi vzit malickou PICku a dat tam ten cas presne jako
potrebuju ? Navic mam rovnou pekne urovne na vystupu, presny cas, BOD v
PIC mi zajisti solidni reset po pripojeni napajeni - co vic si muzu prat ?

No ale jestli si chcete hrat s RC clankem a nechcete se zabyvat ani
jednoduchou matematikou, pomucka je zde:
http://www.bezstarosti.cz/soft/rc_time/rc_time.htm
Ano, je to desna kravina, uznavam, ale setri pred vanocemi uz tak dost
ztrapeny mozek ;).

--
Jiri Bezstarosti