Postovni sluzby (Bylo:Re: OT: Re: Baluova prednaska na VUT - pochvala!)

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Sobota Prosinec 22 13:27:56 CET 2007

Budu reagovat na Petra Zahradnika a Pavla Kutinu

>Pokud je schranka pristupna zvenku a tedy je to chyba dorucovatele,
>tak se to srovna stiznosti na dorucovaci postu. Nikde jinde to
>nevyresi, je treba to poste rict.

Posta to vi ale dela mrtvyho brouka, schranka je pristupna.

>No jestli on nebude problem v tom, ze on nema nosit _oznamenky_, ale spis
ty baliky...

Ja si soukrome baliky nechavam dorucovat domu, takze mi nevadi, ze nema
balik s sebou. Stejne ve vetsine pripadu doma nebudu. Ale rad bych si zasel
na postu treba druhy den rano. Navic opravdu ty oznamenky na nasi pobocce
ulehcuji praci i zamestnankynim posty, protoze jedna hleda a pristrkuje
druhe a pekne to odsejpa. Kdyz se ale potom ve fronte dozvite, ze 80% lidi
ji tu oznamenku dat nemuze, protoze ji nedostala - a neni to jev predvanocni
je to tak 3 mesice z5. Kdyz se to pristi rok nezlepsi holt butu vytrvalejsi
a stiznosti budu volat pokazde.

Howgh.

PK