OT Postovni sluzby

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 22 12:03:23 CET 2007

To se da tezko nekomu vysvetlit - samozrejme udelat reportaz o tom jak
je CP strasna je primo lahudka pro novinare - stejne jako oblibene
Silnicari opet se opet nechali zaskocit zimou...

Stejne tak si kazdy normalni clovek domysli co se stane s jakymkoliv
systemem, kdyz jej pretizime o desitky procent. Bohuzel provoz CP neni
to same jako si najmout brigadniky na okopavani brambor - znalost
postovniho provozu a postovnich pravidel (drive se normalne studovala
stredni skola v Brne) - protoze kdyz brigadnik nekomu neco vyda co vydat
nemel a nekdo to naprasi tak se po nas bude vozit CTU - plus hmotna
zodpovednost (aby brigadnik pulku veci nerozkradl - to je problem i s
radovyma zamestnancema). Navysovat cely system kvuli 14 dnum z celeho
roku je naprosto nerealne.

Radek Vicek