OT: Neobjevená Bible - Re: Postovni sluzby (Bylo:Re: OT: Re: Baluova prednaska na VUT -pochvala!)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pátek Prosinec 21 23:38:40 CET 2007

tím myslíte ďáblovo plémě?

???

Aneb přečtěte si tóru (5 knih Mojžíšových) v netkuntém (!!!) originálu (taky
jsem ho ještě nesehnal, ale učebnici biblické hebrejštiny už mám - taky
netknutou) a nebudete se stačit divit co všecko je utajeno v řeckém překladu
ze kterého vychází jak oficiální judaismus tak křesťanství. Utajeno proto,
že je psána bez některých písmen a bez mezer, jako bloky, takže některé
pasáže mají vícero významů - kromě toho že to celé vypadá jako dokonalá
šifra, něco jako genetický kód světa. Tak se nedivte proč se rabíni tak
řehtají non-judaistům, když tohle je jejich veliké tajemství. Já se pokoušel
vymámit nějaké informace přímo od rabínů, ale oni v tomto jsou jako
neprostupná stěna s úsměvem hráče pokeru, protože nemám obřízku a žádný není
v příbuzenstvu. Když se nedám, mlží, že je to obtížné a pod.

Pomůže mi někdo sehnat tu původní tóru (v el. formě)? Z p4p jsem jich
postahoval velmi mnoho GB, i pěkné historické kousky, ale žádná není ta
pravá, originální.

Děkuji, JL.