Baluova prednaska na VUT - pochvala!

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pátek Prosinec 21 19:42:32 CET 2007

Myslim ze u prednasek je dulezita citelnost slajdu, je hned videt na co
prednasejici ukazuje. Na typu pouziteho kodeku a rozliseni bychom se
mohli dohadovat vecne, kazdemu by se to urcite libilo jinak, vam se libi
400MB nekomu dalsimu by se libilo 150MB ... proste to takhle je a nikdo
uz to predelavat nebude. :-)  Pokud je to kvuli velikosti, tak mate z
toho duvodu pristup k audiozaznamu a prezentacim prednasky.

Tosa