terminal pro rs232

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Prosinec 21 11:03:31 CET 2007

--- TomᚠMazouch <mazouch@ica.cz> wrote:

> Necetl jsem to bajt po bajtu, ale zminku o tom, ze si muzu rychlost
> UARTu napevno nakonfigurovat v EEPROM, jsem tam nejak
> nezaregistroval.
> Jde mi o to, ze pokud mam napr. MCU s programem, ktery komunikuje
> 9600Bd
> a k nemu FTDI jako prevodnik na USB, nastavilo by se do EEPROM FTDI,
> ze
> jedeme 9k6 a brouk by nadale prichozi prikazy nastaveni rychlosti
> tise
> ignoroval.

To tam naozaj nepisu a taka moznost zrejme fakt nie je. Trochu mi ale
unika vyznam takeho niecoho. Predsa ked pouzivate FTDI ako USB/serial
prevodnik, tak na USB strane ho niekam mate pripojeny. Tam niekde
(spravidla asi PC) mate k USB FTDI nejaky ovladac. A v nom to nastavit
ide. Navyse ak pristupujete na prevodnik cez virtualy seriovy port, tak
aplikacia pri otvarani portu musi nastavit parametre, lebo ona nevie ci
mate "normalny" alebo virtualny COM. Ak by ste MCU pripajali k PC
priamo cez seriak, tak bez nastavenia baudrate v aplikacii (ovladaci)
to tiez nepojde. Akoze vychadzam z toho, ze seriova komunikacia MCU s
FTDI bez toho, aby bola niekam pripojena a nakonfigurovana USB strana,
nema zmysel.

miro

Be a better friend, newshound, and
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ