gprs a sestaveni spojeni+prenos

Jiri Vojtek HWkonf@vojtek.biz
Pátek Prosinec 21 00:58:39 CET 2007

Zdravim,
kdyz uz tak mluvite o TC 65
koupil jsem modul XT75 od Siemensu, ale s dodavkou mi nedoslo instalacni
CD a ted se marne snazim dostat ke knihovnam Javy, co s tiom Siemens
dodaval. Byvasl to Siemens Mobility Toolkit, ale veskere odkazy co jsem
nasel jsou nefunkcni. Uz jsem z toho docela kyselej, ze jsem zase
zahodil penize za nic.
Dekuji
Jiri Vojtek