gprs a sestaveni spojeni+prenos

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Prosinec 20 10:26:38 CET 2007

Dobrý den,

Tohle jsme přesně řešili před 2 měsíci. Modem TC65i by byl řešením, ale náš
zákazník se na to netvářil, protože by musel modemy měnit (jednalo se o 200
ks). Uvažovali jsme o nákupu řešení od jednoho z členů konference, nakonec
jsme ale koupili řešení od Rabbitů. Termín byl šibeniční - dodat 200 ks
zařízení včetně vývoje za 1 měsíc, tak nebylo moc času něco zkoumat a hrát
si. Rabbit na to má přímo kit a knihovny.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com