gprs a sestaveni spojeni+prenos

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Prosinec 19 22:05:25 CET 2007

Jasně, tak to bohužel nemohu sloužit. Já právě šel cestou takovou, že mám
zařízení s procesorem a komunikační linkou, které právě musí být nezávislé
na typu hardware nad ním. Proto jsem šáhl po TC65, kde mohu udělat co
potřebuju a poslat to dál a nemusím kvůli tomu měnit program ve všech
jednotkách pod tím a hlavně jich tam mohu mít více než jednu.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Petr King" <petr.king@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 19, 2007 9:38 PM
Subject: Re: gprs a sestaveni spojeni+prenos

Prave, ze bych se chtel oprostit od zavislosti na ten ci onen modul...
cili bych radeji neco, co vrazim mezi uP a ten modul.... ma vize je
takova, ze treba pro TCP vyuziji nejaky integrovany bazmek, ktery
pripojim k procesoru... a v podstate pouze na modemu pres ppp sestavim
spojeni a pak uz pres ten tcp stack komunikuji treba na portu 80.
Obecne v tom ale jeste nemam uplne jasno cili bych potreboval nakopnout,
jak to udelat - jestli treba existuje nejake hotove reseni za solidni
peniz ktere jen vradim do cesty apod.. treba jako ten TCP stack, ten
bych urcite nechtel resit softwarove, silene by se mi to tim komplikovalo...
Nejlepsi by byl nejaky prevodnik jako jsou RS-232 na ethernet ale melo
by to byt RS-232 na modem.
Asi je to trosku zmatene popsane, ale zmatek v tom prave mam :)

Petr